onsdag 26. mai 2010

ops... der røyk halve øyenvippa mi...

Sent til sengs, tidlig opp = TRØTTETRYNE!


Gikk laaaaaaaaang tid før søvnen kom i natt, diverse uroligheter(men ikke mine elever) førte til seeeeeeeeeeen natt... 
Sanket inn alle mobiler og tekniske dupeditter i går kveld, og klokka 06:00 ringte den første telefonalarmen... Synes av og til at de alarmene er herk når de starter selv om telefonen er avskrudd... Grmpf....

Men tilbake til det O'store problemet; I morgenens tretthet skulle jeg sminke meg pittelitt... Det første jeg gjør er å bøye øyenvippene, og poff så forsvant nesten ALLE øyenvippene innerst mot neseroten på venstre øye... Hvordan det gikk til er jeg usikker, men i hånen min lå en flott ansamling med øyenvipper samt en øyenvippetang... Mitt venstre øye kjente også denne hendelsen godt; sviing og stikking.... 

Føler meg nesten litt disfunksjonell kjenner jeg nå....
Men våken og ferdigsminket er jeg, så da er det bare å vente på at elevene blir klar!

.................
Har du noen gang fått katastrofale utfall en trett morgen...?

Ingen kommentarer: