tirsdag 25. mai 2010

natteravner...

er på leirskole med mine tøffe 7. klassinger, en gjeng med veldig kjekke elver. MEN; hva er det med denne nattesnokingen...?

 Bildet er lånt fra; http://profile.ak.fbcdn.net/object3/172/108/n49254304622_6775.jpg

klokka 22:30 skal de være på rommet, og da regner vi med at det er noen "skal bare"'re frem til 23:00. Da SKAL det være stille på rommet... Nå er klokka 23:43 og det er ennå ikke stille... 

Husker selv da jeg var på denne alderen, og det var hipt og kult å snike seg rundt, hadde håpt at det ikke var like hipt lenger... Kjenner selv at jeg blir irritert på meg selv som 12 åring fordi jeg var en sniker! 

Men snart sover de nok, og da får jeg også sove. Jeg er jo inni ranglings-gamet, blir nok verre for de i morgen tidlig når jeg vekker dem 07:00! Den som ler sist ler best; hehehe....

....................
Er du en natteravn...?

Ingen kommentarer: