fredag 2. april 2010

Påskeaktiviteter dått kåmm

Denne påsken blir det fint lite normale påskeaktiviteter for min del, og takk gud for det! 
Jeg er ingen typisk nordmann som er født med ski på beina, jeg trives best på bar asfalt! 

Bildet er lånt fra; http://www.byggmakker.no/

Denne påsken bytter jeg bort mitt o'store sosiale og familiære liv med å pusse opp i hjemmet. Vi har jo egentlig holdt på med oppussing i lengre tid, men i en travel hverdag blir "ekstraarbeidet" lett byttet bort med litt relaxing når det er mulighet til det. Men etter en mnd i Thailand har vi vel relaxet nok, så nå var planen at vi skulle starte med oppussing for alle penga. Selvfølgelig måtte prolapsen i ryggen til sambis arbeide seg videre ned i låret hans, slik at han er litt redusert, men det lille jeg får til skal jeg iallefall bidra med!

I dag har jeg malt to vegger på gjeste/barne-rommet. Vi maler alle veggene i huset latte, og har en STOR bøtte med maling i kjellerboden. I går malte jeg en, og syntes det såg forferdelig skabbete ut... I dag malte jeg den veggen på ny, samt en ny vegg, og hva ser jeg vel ikke da? Mine mistanker fra gårsdagen var totalt sanne; vi har malt HVITT før... Forstår ikke helt hva vi har holdt på med, for den hvite fargen vi har er jo til mur og tak... Men malt fikk jeg iallefall gjort, og nå står det bare igjen 1 strøk på den ene veggen, samt en liten kort-vegg som må få sine 3-4 lag, før jeg må male omigjen den hvite veggen slik at den også blir lattefarget... BOME at slik skjer med meg! hahaha

---------------
Hva gjør du i din påskeferie?

Ingen kommentarer: