tirsdag 23. mars 2010

"trøttest" dått kåmm!

Jeg har startet blogginnlegget x'antall ganger i dag, produsert, endret, forkastet og produsert... Nå gir jeg rett og slett opp!



Tror jeg bare kansellerer hele denne kvelden, selv om klokka ikke er ni en gang, så er jeg DAUTRØTT!!! Skulle så gjerne gjort litt nyttig i hjemmet, vasket litt klær, ryddet i skap, vasket gulv og SHÆINA, men orker ikke... Fyrer i peisen, ser på Sporløst og har pc'n i fanget; får varme fra den og den holder meg våken...

Dagen i dag har vært veeeeeeeeeldig lang, først en hel dag på skolen, men to timer elevsamtaler, tre timer undervisning og en time planlegging og styring... Så en liten pause før jeg holdt det gående med foreldresamtaler i over tre timer! Veldig gøy dag egentlig, men også veldig slitsomt. Jeg er gla hverdagen ikke er som dette hver dag!

Ingen kommentarer: