søndag 14. mars 2010

Tippeligaen 2010!

Endelig starter ballen å rulle igjen!

 Bildet er lånt til et gammelt innlegg, husker ikke fra hvilke side i farten, men forrige gang jeg brukte det er det garantert linket!

og i dag rullet ballen tre ganger i rett mål! Jeg fryder meg tross i at jeg ikke fikk være tilstede. Skulle gjerne gitt bort det dumme vann-kneet mitt gratis mot å være på Colorline stadion i dag! Men om et par uker regner jeg med at vannet er borte, og at jeg er tilstede på alle hjemmekampene!

Føles egentlig ikke så lenge siden de spilte cupfinalen, jeg gråt og klemte ukjente mennesker og levde på en oransj og blå sky. Nå er det igang igjen, og jeg er realistisk; tror nok ikke det blir gull og "pokkaler" i hytt og gevær, men det blir kamper. Det blir synging! Det blir latter, og nok noen tårer. ENDELIG!

Nå sitter jeg hjemme, gliser stort over at AaFK har vunnet og litt over at Thomas Myhre har misset... Klarer dessverre ikke å legge fra meg gleden over at han feiler gang på gang. En gang idiot, alltid idiot, kan vel kanskje sies både om meg og han. Men den tåpelige oppførselen hans forrige gang han var i Ålesund klarer jeg dessverre ikke å glemme...

Nå krysser jeg fingrene over at Rosenborg skal vinne over Molde, det hadde toppet denne fantastiske åpningen av årests tippeliga!

Ingen kommentarer: