mandag 22. mars 2010

Mandag i en svisj!

Da var snart mandagen over også! 

 Måtte bare briefe litt i dag også, legg merke til TOPPEN, både poeng, målforskjell og vunnet-uavgjort-tapt føles fryktlig bra akkurat nå!
Håper bare at dette holder frem!

Dagen har gått i turbotempo, to timer, en time samtaletid, en time planlegging, to timer, to møter, planlegging, hjem, middag og så sitter jeg her. Fant frem pc'n først i åttetida, da var alt ryddet bort fra bordet, og jeg var litt for engasjert i kampen på tv... 

Som sikkert flere før har fått med seg så er jeg og sambis uenige i fotballverden, han heier på RBK og jeg på AaFK. For meg er det ingen problem, så lenge han ikke heier på MFK så funker det veldig bra! Selvfølgelig kan vi slenge litt dritt til hverandre av og til, men hallo? Det må vel være lov! Jeg holdt med Rosenborg i dag, og syntes på en måte det var litt trist at det endte opp uavgjort, men for å se det på den positive siden så førte det til at VI står enda mer styrket på toppen av tabellen! En deilig følelse ;)

Må vel snart tenke på å finne senga snart. I morgen er det siste dag med konferansetimer, non stop i tre timer. Gleder meg, til tross for at det er veldig slitsomt! Kontakten med foresatte er positiv synes jeg, og spesielt når foresatte ønsker å engasjere seg, da blir det enda bedre!

---------------
Følger du med på tippeligaen?
Hvilket lag heier du på?

Ingen kommentarer: