mandag 28. desember 2009

Ved varmer mer enn en gang....?

Skulle en liten tur på butikken i ste, med bil siden jeg skulle kjøpe ved.... Det å måke ut bilen tok ca dobbelt så lang tid som det hadde vært å gå på butikken, men nok om det. Fem minutt på butikken funger jo bra! Trodde jeg...




Det sies at det ikke bare er den ene gangen, når veden blir brent, at den varmer. For min del har jeg aldri før opplevt dette da jeg som oftes bare må bære den opp en liten trapp...

Men etter rundturen min i dag forstår jeg at det ligger litt mer bak utsagnet... Først kjørte jeg på Kiwi i Skarbøvika, null ved... Så dro jeg til Kremmergården, men null ved... Videre dro jeg til Sundgata, null ved der og! Damn... Da dampet det faktisk rundt meg. Heldigvis var både jeg og bilen så varme at all snøen på bilen var borte...

Jeg endte opp med å kjøre helt inn på Kiwi i Klokkersundet, og joda, der hadde de ved... Så pass mye at jeg kjøpte halvparten, og fortsetter denne drittkulda så kommer jeg til å gå tom leeeeeeeeenge før nyttår!

Min lille fem-minutt på butikken tok snart to timer, og jeg er fristet til å nekte å gå på butikken før neste år...

Ingen kommentarer: