søndag 27. desember 2009

OM eg var... eit innlegg på nynorsk!

Tidlegare i dag var eg innom bloggen til Mariell - Hjartesmil. Ho har ei utfordring med teksten "Om eg var...", og eg elskar jo utfordringar!

Ho skriv alle blogginnlegga sine på nynorsk, det burde vel eg og eigentleg sidan dette er mi målform. Men etter at eg blei lærar på ein bokmål-skule blir det lite nynorsk og mykje bokmål... Litt trist sidan eg kjenner at mine nynorske ord forsvinn meir og meir... Eg tykjer det er FLOTT at folk vel å blogge på nynorsk i ein bokmålprega-nettverd. Hald fram med det!

Kanskje vil det kome fleire nynorske innlegg frå meg i framtida...



  • om eg var ein farge skulle eg vera oransje.
  • om eg var eit nummer skulle eg vera nummer EIN!
  • om eg var eit dyr skulle eg vera ein nydeleg Rottweiler
  • om eg var ein sang skulle eg vera den fantastiske melodien
  • om eg var eit klesplagg skulle eg vera eit skjerf
  • om eg var ein sko skulle eg vera ein converse på festival
  • om eg var eit vær skulle eg vera vinden.
  • om eg var ein kjent person skulle eg jobba for ei betre verd!
  • om eg var midt i ein drøm skulle eg vera lukkeleg
  • om eg var ei disney-prinsesse skulle eg vera Jasmin
  • om eg var ein drikk skulle eg vera like energibringande som is-kaffi!
  • om eg var ein type mat skulle eg vera like hot som taco
  • om eg var ei årstid skulle eg vera sprudlande som våren
  • om eg var eit fotografi skulle eg vera i klare farga
  • om eg var ein blome skulle eg vera ei solsikke
  • om eg var eit instrument skulle eg vera ei trombone
  • om eg var ein smak skulle eg vera curry
  • om eg var ei lukt skulle eg vera dior hypnotic poisen 
  • om eg var ei kjensle skulle eg vera positivitet!

Ingen kommentarer: