torsdag 3. desember 2009

Trist....

Jeg har lenge fulgt med på blogge til Regine Stokke. I begynnelsen fordi hun var fra KSU, så ble jeg bergtatt... Et fantasisk vesen, dønn ærlig... Jeg følte at vi nesten var venner.... og nå er det over...
I dag sovnet hun inn, bare 18 år gammel...
Så utrolig trist! Jeg hadde et lite håp, et bitte lite... om at det skulle snu seg og hun ville bli frisk...




I kveld er det en kjempeaktivitet på bloggen hennes. Akkurat nå er det umulig å komme inn... Grupper er laget på facebook, og jeg har flere venner som skriver RIP Regine.
Regine, du har beveget en hel nasjon. Tøff, modig og sårbar, 100 % ærlig.

Jeg håper at vi lærer noe av dette. Jeg håper at arbeidet ditt med å informere har bidratt til at vi blir flinkere til å stille opp, for hverandre og for kreftsaken!


Hvil i fred Regine Stokke, og takk for at du delte så mye med oss!

Ingen kommentarer: