tirsdag 1. desember 2009

Juleinspirasjon...

Har egentlig ikke helt gått opp for meg ennå at det bare er 23 dager til julaften... og innen den tid må jeg kjøpe inn alle julegavene, samt lage ferdig julekorta, skrive på dem og sende de... DAMN, jeg ligger dårlig an!


Føler meg litt som Tussi her på bildet...

Fatter ikke helt hva som skjer, men føler at jeg har mistet juleånden i år... I fjor var jeg på denne tiden sykmeldt, og da veldig sliten... Sov bort store deler av både dag og natt, men å pynte til jul, det klarte jeg! Jeg klarte også å kjøpe/planlegge alle pakkene før desember startet, inkludert lage julekort og finne på innhold i de... Det er kanskje det siste som er vanskeligst... Hva skriver man i julekort, god jul og godt nytt år....? Litt kipt kanskje, men jeg har rett og slett ikke fantasi til mer i år tror jeg! Har fundert på tanken med å la være å sende julekort i år, men vet at jeg kommer til å angre da...

Denne helga kommer jentene, og jeg håper at de kanskje kan være med å finne frem juleinspirasjonen min. De har nok gode innspill på både hva vi kan skrive, og kanskje de vil skrive litt i julekortene? I tilleg til at de nok har gode innspill på hva vi kan kjøpe i julegaver til tante/onkelbarn og tanter/onkler/besteforeldre.

Det eneste jeg kan skryte av er organiseringen min av hvem vi skal kjøpe gaver til, hvem vi har kjøpt gaver til og logistikken rundt hvor alle gavene skal og om de må sendes! Djiiiiiiiiiiiiis!

Ingen kommentarer: