mandag 14. desember 2009

Om å komme ut av skapet.....

Jeg kommer ut av skapet, og innrømmer at jeg er hetrofil!
Høres det rart ut....?




Hørte for få dager siden et intervju med hun "nye-anja" på håndball-landslaget, og syntes at det hun sa var så bra at konsentrasjonen min også ble delaktiv med i seansen.

Anja, som er en av de nye stjernene, er lesbisk, og bor sammen med en kvinne. Hun poengterte at media fokuserte ALT for mye på det at hun hadde kommet ut av skapet med at hun var lesbisk, og lurte litt på hvorfor det var så galt? Hun mente at fokuset på at "man kom ut av skapet" som homofil førte til at det ble et annet syn på det å være homofil kontra hetrofil. Hvorfor kommer ikke de hetrofile ut av skapet og erklærer seg som hetrofile? Jeg liker tanken godt.

Hva er egentlig problemet med å være homofil? Jeg finner ingen problem, enkelt og greit!

Så lenge man er elsker en person så er det samma hvilke kjønn personen har!

Derfor kommer jeg herved ut av skapet, som en elskende person. Jeg elsker min mann, og er så heldig at han elsker meg! Så lenge vi to har det bra sammen, så er det vel det samme for alle og enhvermann, og slik burde det vært om vi hadde vært av samme kjønn også!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spørsmål;
Hva mener du om det å komme ut av skapet?
Er det media som skaper det negative fokuset på homofili?

Ingen kommentarer: