mandag 14. desember 2009

min reddende engel...

.... hvor er du når jeg trenger deg som mest????




Etter planen så skal jeg til Thailand i februar, jeg mangler bare en vikar....

Turen ble bestilt for LENGE siden, og jeg fikk da svar at det helt sikkert var greit at jeg dro på tur, men nå har det blitt slik at jeg ikke får dra før vikaren er på plass... Jeg ser og forstår det, men da hadde det kanskje ikke vært nødvendig å si at det helt sikkert skulle gå greit.... Jeg tåler å høre at en spade er en spade, og slaget vil bli MYE hardere nå om jeg ikke får dra etter å ha gledet meg i snart 1 år!

Men uansett, nå er jeg på leit etter en vikar... En som kan passe mine søte små gull i 3 uker for meg. Det må være en person som er pedagogisk anlagt, enten ved eksamen, under utdanning eller bare en fryktelig interesse så er jeg interessert i videre bekjentskap! Jg trenger så SYKT en vikar som kan være lærer for meg i de tre første ukene av februar 2010, for jeg vil så gjerne være med min kjære til Thailand...

Er desperat nå, rett og slett desperat!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spørsmål;

Hvor ville du letet etter vikar til en lærerjobb?

Har du noen gode og seriøse kandidater å låne meg?

1 kommentar:

annkolaas sa...

Huff, håpe du fær tak i nåkken. Ka med å ringe allmennlærerutdanninga i Volda da? Kanskje mase deg til nåkken so kan komme og få praksis? Men dei he vel faste daga, so det gjenge vel ikkje. Sett inn annonse i avisa;) Må no vel finnes nåkken so kan gjer det. Du e no på god vei med å spre det i alle fall. Lykke til!!! Håpe det ordna seg! Sku gjerne gjort det ha ej kunna. -Ann Helen-