søndag 20. desember 2009

om 41 dager....

... er jeg forhåpentligvis på vei til Thailand.




Jeg og mannen har i lengre tid planlagt tur til Thailand. Han hadde allerede planlagt tur før vi møttes. Februar 2010 var tidspunktet. En hel mnd i Thailand, bare for kos - varme og selvpleie.
Jeg ble selvfølgelig tatt av denne drømmen ganske fort, for å dra til ukjente steder er jo GØY!




For snart et år siden bestilte vi billetter, og mnl godkjenning til å dra. Som lærer så er det jo ikke så enkelt å ta fri så lenge fra jobb, men det skulle sannsynligvis gå greit. I dag er det ikke så sikkert likevel, og det stikker i magen hver gang jeg tenker på at jeg i teorien skal skal dra til Thailand... Kanskje må jeg vinke min kjære adjø alene?

JEG HAR SÅ FORFERDELIG LYST TIL Å DRA!
Men i skrivende stund ser jeg ikke at det blir noe tur på meg. Jeg trenger en vikar, dalende ned fra sky, men føler at jeg har forhørt meg med gud og enhvermann, og det er ingen som har muligheten... Det ser jeg jo også, for de fleste jeg kjenner er små barn eller "voksne" personer med jobb eller studier som de ikke kan ta seg fri fra...




Alle rundt meg sier at det kommer til å ordne seg, men jo nærmere turen kommer, jo mer depresiv blir jeg... Hvor er denne reddende engelen?

I natt har jeg drømt om sol, sommer, Buddhafigurer, munker og asiatiske-lukter. Vil jeg om 41 dager møte dette?

Ingen kommentarer: