torsdag 10. desember 2009

Min fantastiske alle beste!

Etter en ganske så myglet dag (og natt før der), skulle jeg en tur på til nærmeste "kjøpesenterlandsby" Moa nå i ettermiddag. Mannen skulle på jobb i en times tid, og jeg skulle få sitte på med han.
Var vel ikke all verdens motivert til å shoppe julebordklær etter drittdagen, men siden julebordet er i morgen allerede klokka 18:00 så var sjansen for å få gjort det i morgen minimal...

Mannen satte meg av utenfor det ene senteret, og jeg skulle til å gå inn, skulle bare finne frem lommeboka, men hvor var den....? Jo, selvfølgelig lå den igjen midt på stuebordet, HJEMME!!!!
Ikke lå busskortet i veska heller, og hva skulle man da finne på i over en time....?

Temmelig forvirret var jeg og ringte til mannen nesten gråtende... Søteste mannen kom tilbake med sitt Visa-kort slik at jeg fikk låne hans slik at jeg fikk gjennomført shoppingen min!
Er han ikke verdens beste eller?

... og shopping ble det! Svidde av godt over 1000 kr på under en time, og det er bra til kresne meg!
Fikk med meg en sort nagle-topp, en tykk grå strikkejakke, strømpebukse, ansiktskrem, foundation, øyenskygge og de FANTASTISKE øredobbene. I loooooooooooove them! Store, sorte, perler, lange, tunge og FANTAStISKE!

Ingen kommentarer: