søndag 29. november 2009

Helg og første søndag i advent

For meg er det lite jul foreløpig...
Jeg har ingen planer om å pynte til advent, ei heller til jul....
Jeg misliker snøen som ligger utenfor akkurat nå, og misliker enda mindre den som laver ned.
Jeg planlegger ikke å delta på julegrantenningen i sentrum enere i dag.



Men jeg elsker faktisk jula!

Men jeg har ikke kommet i rett stemning ennå... Trodde litt i går at jeg hadde nådd den da jeg laget juleliste på spotify'n, men det gikk fort over gitt...

Nå venter jeg på inspirasjon og energi til å stikke en tur på plantasjen, jeg trenger lilla kubbelys til første time i mårra, da skal vi synge tenn lys og kose oss i klassen, men foreløpig så ligger jeg godt plantet på sofan, med pc'n på fanget, kaffikoppen i nær rekkevidde og discovery på tv'n, tjo-ho for late søndager!
(må vel si at jeg ikke har vært lat i hele dag, bare etter at svigers dro for en times tid siden, er faktisk ferdig med dagens middag; skinkestek, brunsos, poteter og grønnsaker, med tilhørende karamellpudding til dessert!)

Ingen kommentarer: