torsdag 8. oktober 2009

morgen, igjen...

tidlig oppe i dag, har levert gullene i barnehagen og sitter nå hjemme i kjellerleiligheten hos opphavet og ser i veggen.... eller rettere sagt i pc'n... har jo ingenting å gjøre på, før jeg skal på jobb... å er usikker på når jeg skal starte... før 12 sa pappa, vil det da mene at han vil at jeg skal starte 12, eller bør jeg komme før?

at jeg kjeder meg er iallefall sikkert, klokka har så vidt bikka 09:00, og jeg er så å si klar til å starte med noe, men hva...?
føler at jeg er godt oppdatert på ALT som media har fokusert på det siste døgnet. tok laaaaaaaaaaang tid før jeg fikk lagt meg i går, hadde en leggesperre tror jeg, så det ble ikke så mange timene med søvn i natt...

Kort oppsummert kan jeg vel si;
  • - elin har røket ut av x-faktor, og det er STOR ståhei
  • - Hansen har gått av, til tross for at han sa at han ville holde frem
  • - sjakk-magnus gjør det bra, veldig bra faktisk!
  • - reitan har sponset rbk med 100 mill
  • - voldtekt i nabolaget mitt, igjen....
  • - tjostolf har fridd til kjæresen sin, og fått ja.
synses kanskje at den verste og mest viktige nyheten for meg er voldtekten i nabolaget hjemme i ålesund. har vært MYE tull i det siste på "utedagene" synes jeg, vold og slagsmål. å nå enda en voldtekt, i mai var det også en "voldtektskveld" med tre overfall, i samme nabolag... da hadde de prøvd første gang utenfor penthousen jeg hadde da jeg var eneboer, så var andre overfall utenfor der jeg og min kjære bodde første gang vi flyttet sammen. heldigvis var ikke tredje forsøk utenfor stuedøren, men det var jo faktisk ikke så langt ifra....

synes sånne ting er KJEMPEEKKELT! hadde det vært jeg som hadde komme oppi en lignende situasjon hadde jeg knertet overfalleren. rett etter mai-overfallene var jeg temmelig overbevist om at det kom til å skje igjen, da gikk jeg ALLTID med nøklene mellom fingrene, klar til å skadeslå udyret om han overfall meg! i tillegg var mobiltelefonen i nærheten av den andre hånden, og den var klar til å ringe min muskelmann!

dette blogginnlegget, som så mange andre, gikk fra å være ingenting til et roteinnlegg... men har iallefall fått ut det som kom til hodet og fingrene... kjenner at jeg skriver lite nå som jeg har ferie, og at jeg derfor trenger litt tid på privat-pc for å få ut skrivingen, enten ved mailskriving, chatting eller blogging... rart egentlig.... er vel kanskje det man kaller avhengighet....?

Ingen kommentarer: