søndag 4. oktober 2009

Kjedelige søndager....

Jeg kjeder meg, BIG TIME!


Mannen sover etter en lang nattevaktuke på jobben, ute regner det og jeg er DRITTLEI av alle teite tv-serier! Jeg vasket og ryddet i går, skittentøysdunken er så tom at den ikke fyller opp en maskin, jeg har ikke behov for å bake brød eller noe annet. Ingen kaker er nødvendig....

Hva skal jeg finne på?

Har til nå i dag; spist tre knekkebrød, snart drukket en kanne kaffi, løst x-antall sudokus, sett mange drittserier på tv, lest avisen fra i går en gang til, sånn i tilfelle jeg hadde gått glipp av noe.... Lest alle nyhetene på teks-tv to ganger, gått gjennom alle nye bloggposter og alle avisene jeg leser daglig. Oppdatert meg på facebook, sjekket om det er noen å chatte med på msn(som for øvrig er så lenge siden jeg var pålogget at flere av mine avloggede venner står med "god jul" på status-feltet sitt)....

WHAT TO DO? WHAT TO DO?????

Ingen kommentarer: