søndag 18. oktober 2009

Jeg er engasjert, enn så lenge....

Etter kurshelgen i Oslo har jeg fått mange nye ideer, og når jeg får nye ideer MÅ de ut, skrives/tegnes ned på papir, testes, vurderes, forkastes så fort som mulig!!!


Dagen, og nattens arbeid har vært i FRONTER. Av alle steder... Jeg har aldri vært så veldig gla i Fronter, synes alt som har passord gjør tilgjengelighet særs trassig! Men nå er jeg mer positiv, og ikke minst; HAR MANGE IDEER!

Før har jeg tenkt på fronter som et lagringssted og innleveringssted, men dette er jo også et topp lagringsrom for "gammelt" arbeid, og flott lekse-sted for elevene! Nå må det bare testes ut!

I dag glemte jeg faktisk helt av at det var Dawsons Creek, jeg våknet som alltid TIDLIG på søndager, og i dag var det ingen unntak. Sto opp og fann frem pc'n med en gang, og her har jeg sittet....

Fritidsproblem hadde uten tvil mine fantastiske elever sagt, og jeg ler flaut med!

Ingen kommentarer: