tirsdag 4. august 2009

I'm a shopoholic...?

Bildet er lånt fra; http://www.beautifulmakeupsearch.com/

I går var vi på shopping, og selv om jeg ikke brukte så mye penger så ble det fort fullt i både veske og poser som jeg drasset på.... Kom med en håpløs kommentar om at jeg hadde shoppet ALT for mye, men min kjære venninne saved my day da hun sa at alt jeg hadde kjøpt kunne gå under kategorien nessesories...

nessesories = ting man TRENGER
accessories = tilbehør, pynt eller som min sambis ville ha sagt; DILL


Å at det var nessesories er det nesten ingen tvil om! Jeg kom hjem med både klær til tantebarna, men ikke så mye, akkurat passelig til å sende i posten.... Jeg var innom fotobutikken og kom over knallfine scrapping-ting på halv pris, blant annet et NYDELIG froskestempel, der froskene hadde nisseluer på. Gjett hvordan årets julekort blir seende ut??? Jeg fikk også litt "dop" på helsekosten og DET nydelige lilla og sorte leopardskjerfet til BARE 30 kr.... Det siste kan vel kanskje gå under accessories, MEN jeg har faktisk ingen lilla og sort leopardskjerf, å det passer perfekt til de skoene jeg så gjerne ønsker meg... Må bare finne de i rett størrelse først!

Lurer på hvor dette shoppegenet mitt kommer fra, ikke har mamma så stor interesse for shopping, og pappa er jo mann.... Vet at besta kan være kronisk på sko, kjøpe feil skostørrelse bare fordi skoene var SÅ fine og billige... Hun har et HAV med sko på loftet! Min fetisj ligger vel helst på vesker og smykker/øredobber... Vesker har jeg ett sted mellom 300 - 400 stk av... Øredobber sikkert over hundre, og samme med smykker... Jeg har vanskelig for å kaste ting, man kan ALLTID få bruk for det, bare så synd at min leilighet ikke er så veldig stor til å lagre ting i....

Ingen kommentarer: