søndag 9. august 2009

Finn en gave i posten...


... den var fra Min vri <http://minvri.wordpress.com/>! Jeg deltok i en konkurranse hos henne for en god stund, før min bloggpause, og jaggu ti' så var jeg den heldige vinneren!

Kjenner Min vri godt da vi gikk på høyskolen sammen, samtidig som vi jobba på Kroa i vårt hjerte! Jeg hadde faktisk helt glemt at jeg deltok i konkurransen, da hun en dag tok kontakt med meg på MSN og ville ha adressen min. GLEDE!

Pakken inneholdt;
  • lim-mus
  • blomster-klips
  • bubble stickers med txt-ord
  • clear stams som var helt FANTASTISK søte! Alvebarn!

Gleder meg til å starte å scrappe igjen nå. Har noen oppdrag på gang, blant annet mine foresattes 30 års bryllupsdag! Lurer på hva jeg skal kjøpe i gave....

Anbefaler at dere tar en tur innom Min Vri's blogg, hun har faktisk tre! En fra sitt bryllup som var nå i sommer, en privat og en hobbyblogg, bloggedama si det ;D

3 kommentarer:

hun høye mørke du vet sa...

Ka kjekt! Ser gøy ut å scrappe. kanskje ej ska prøve..?

Ingaplinga sa...

ja, vi lurte på å ha en workshop på skolen før sommeren, men ble ingneting av.... kanskje vi kan ta de nå i høst? væla da?

annpi sa...

Ej stille:)