søndag 16. august 2009

Dritt telefon!

Er ingen stor fan av SMS, og er ennå mindre det i dag.... DRITT-TELEFON!!!!



For ikke så lenge siden kjøpte jeg ny telefon, fin å se til og helt OK for midt bruk.... Er som oftest telefonering, og en melding i ny og ne.... Men denne telefonen tålte ikke mitt sms-forbruk, så lurer jeg på hvordan det går med de ungdommene som har telefonen. For det er jo ikke til å stikke under en stol at dette er en ungdomsmobil...

Nå har jeg funnet frem min gamle og kjære 850i, den som bare klusser når jeg ikke har kroppstemperatur nok til å bruke touchskjermen....

Gleder meg til å ringe og klage i mårra, er nok ikke den første som klager. For søsteren, som er en ivrigere sms-skriver, fikk totalstopp på hele tastaturet for en mnd siden, og en kompis ga også bare opp hele telefonen sin....

Hater b-telefoner, og når det er så dårlig kvalitet da bør man vel vurdere videre produksjon??? Nekter å tro at de ikke har hatt kjennskap til dette før. Det er ikke så lenge siden mobilen kom i min farge, og vet at det har kommet flere farger etterpå!

Skal nok bli en irritert Plinga på tråden i mårra ja!

1 kommentar:

Ragnhild sa...

Jeg har samme telefon, men har aldri hatt problemer. Men vet om flere som har hatt det da. :p

Kjøpte den for jeg trngte en ny og den kosta bare 1 kr. Så helt grei egentlig for min del da :p