onsdag 22. juli 2009

Sommerkos


Før jobb i dag koste jeg meg GODT sammen med niese A på 3 år, nevø A på 9 mnd og kusinene mine; M på 10 år og T på 14 år.

Vi spiste is, så på ferga(obligatorisk om sommer'n!), plukket skjel på badestranda og egentlig bare tulla rundt i H's lille sentrum! Fab!

Her kommer noen av bildene jeg tok i dag;
(dessverre i omvendt rekkefølge, da jeg glemte litt dette bilde-styret på blogger.com... eneste minus med hele bloggen!)

Desserten da jeg kom hjem etter jobben; jordbær med vaniljesaus, fantastic!

Den spesielle Hellesyltfossen som deler det lille sentrumet i to! Kanskje det mest fotograferte området i hele H-sentrum?

HOPP! Tårnet mangler, i gamledager var det også hoppetårn her ytterst på badehuset! Nydelig utsikt!

Badehuset på H. Er faktisk vernet og et av de eneste originale badehusene fra 30 åra som står den dag i dag.

Litt sand, mye tang og vann og en fantastisk utsikt utover Sunnylvsfjorden, Geirangerfjorden er den lille avstikker'n inni der inne et sted...

Vi får med oss siste innstuing av biler. En bil måtte stå igjen på denne siden av brua, og flere rader på andre siden. Var også noen som valgte å sette igjen bilen for å få med seg turen.

Bestemor på 86 har grønnefingrer og bor på toppen av vår gamle butikk. Hun har tre etasjer med blomster, og blomstrer like flott som alle blomstrene!

Nydelige roser som lukter fantastisk!

På vei til sentrum!

Tatt fra brua mot broa.... Flott utsikt!

1 kommentar:

Sløret sa...

Ahh, nydelig. Var faktisk en tur i H i fjor sommer, vi tok en liten biltur gjennom N-dalen, endte opp i H, og kjørte ved siden av G-fjorden hjem igjen til Ålesund. Fantastisk tur!