søndag 14. juni 2009

My new best friend...


Fikk denne av opphavet til jul for x-antall år siden... Dumme-dumme meg har ikke tatt den i bruk før nylig, og ELSKER den!

Alle som kjenner meg vet at jeg abolutt ikke er noe husmoremne! Baking - vasking og huslige syssler byr meg mot, rett og slett! Men etter å ha tatt denne i bruk er det faktisk nesten litt gøy!

Første oppgave var sjokoladekake til bursdagen min;


Det gikk jo rett så greit, og ikke minst; KJEMPE enkelt å rengjøre. Det er det viktigste!



I dag er det brød og pizza, og kanskje noe annet spennende? Både elte-tingen og vispe-vipsen fungerte toppers, kanskje må jeg teste ut andre funksjoner også? Likte også veldig godt at ledningen kan puttes inn i maskina, slik at man slipper den slengende over alt!

Noen gode bake-tips til meg?

1 kommentar:

annkolaas sa...

Kaka var kjempegod! Bolla blir fantastiske ette å elte ekstra lenge, + tilsette litt meir bakepulver enn oppskrifta sei:)