mandag 15. juni 2009

Loser = Thomas Myhre


Dette innlegget dedikerer jeg til Thomas Myhre, og hans dårlige moral. Ikke fordi eg liker han, men fordi jeg misliker han!



Bildet er hentet fra Sunnmørposten - www.smp.no

Håper virkelig at han får høyre mye gørr i etterkant! Veit at jeg selv er lavmål når jeg dedikerer et innlegg for å disse han, men synes likevel at han virkelig fortjener det!

Under kampen i går sløsa han mye tid i første omgang med å legge ballen på rett sted, slentre for å hente ballen og tyne alt av tid han kunne. I andre omgang brukte han tid på dette, men i tillegg klarte han å sende stygge og hånlige blikk mot Stormen. Han smisket med dommer, for så å snu seg opp mot Stormen og blinke "flørtende". Han snudde seg for å le hånlig mot Stormen, og han BA om bråk!

Han fikk buinger, han fikk kommentarer som "Stygge Myhre" og finger'n, DET er noe han bør tåle. DET ER JO EN DEL AV JOBBEN HANS!

At han da er så elendig at han viser looser-tegnet til publikum er virkelig LAVMÅL! Fra nå av er han en av mine "liker-ikke-personer"! Det skal være sikkert og vist! Håper jeg ALDRI ser han i landslagsdrakt igjen! ELENDIGE MANN!

- og til alle som ønsker å kalle meg elendig nå; feel free! Jeg endrer ikke mening, og jeg får ikke betalt for dette slik som en viss Myhre får!

Det er ikke bare jeg som engasjerer meg;
Sunnmørsposten

1 kommentar:

Anonym sa...

Making money on the internet is easy in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat seo software[/URL], It's not a big surprise if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses not-so-popular or little-understood avenues to produce an income online.