fredag 26. juni 2009

"Det va jo på salg da! "


Min favorittsetning!

Jeg har en nese for salg. Alt av stativ, bokser, bortgjemte-kleshengere og annet du kan finne av salg, finner jeg alltid... Og nesten alltid finner jeg noe jeg kan kjøpe...
Om det ikke er til meg, så har jeg tre søte tantebarn, to ste-barn og en mann jeg kan kjøpe til... Jeg har også en mamma, en pappa og en bestemor, og to søstre... Men det er ikke så ofte de får da! Som oftest blir det til meg selv eller mine tre små gullbarn.

I dag kom jeg hjem med;
  • 1 sommerkole med strikkliv og volanger.
  • 1 tights - sort, knekort
  • 1 tights - dongeri, knekort
  • 1 dongeriskjørt (dagens kupp), på salg
  • 1 blomstret skjørt, på salg av salg!!!
  • 1 BH, uten sømmer og som kan gjøres om til haltneck, på salg av salg!
  • 1 bikinitopp, haltneck
  • 1 bikiniboxer(hører til bikinitoppen jeg kjøpte i fjor...), på salg av salg!
  • 1 bikiniboxer i fakedongeri, på salg
  • 1 topp/kjole med åttitallsgitaristpå(dama i kassa var så forfjamset at hun ikke slo den inn, men det merket jeg ikke før jeg kom hjem...)
  • cotten steps til vagabondskoa.
  • 1 par med øredobber (det er ikke jug heller, BARE ett par!)
  • diverse badetøy til jentene, på salg av salg!
Er ingen typisk fashionist, ei heller fashion-blogger, så bildet av det kommer nok aldri...

Er det flere enn meg som liker å slå av noen timer på salg-stativene i ny og ne?
Tror kanskje det er en typisk by-ting. Husker da jeg bodde hjemme hos opphavet, da var det by'n og shopping få ganger i året, og da MÅTTE man hamstre... Nå kan jeg bare koseshoppe, og vente i det lengste før jeg investerer...

Stolt og litt rikere(iallefall på kle) sunnmøring!

Ingen kommentarer: