mandag 7. april 2008

Glede i kvardagen!


Te og god litteratur! Snart ferdig med boka no, den engasjerer men ikkje så mykje som Jo Nesbø gjer! Men dette er GOD nyting! Mykje betre enn eit famn med norsk-stilar, særskilt om det er sakprega tekstar om bilkøyring og aldersgrenser...


Levande lys... Dei fine lysestakane eg fekk med gullet mitt i bursdagsgave. Dei passar perfekt inn!

Endå meir levande lys og KVITE tulipanar! Eg er VELDIG glad i levande, men skorne, blomster. Har vel drepe mitt sett med potteplanter, difor foretrekk eg skorne.

Einaste som manglar her no er min kjære sambuar, han er hos ein kompis for å sjå RBK-kamp. Den gleda må han no få ha når han bur i ein oransje og blå by :D
Pia kjem ein tur snart, då skal vi jentene sjå Farmen, dei er inne i finaleveka no! Så kan dei to RBK-mennene våra berre sjå på kamp! Evig oransje og blå sei no berre eg da!

Eg har og lagt kamera på lading, har snart gått to veke utan stort med batteri, og det har sjølvsagt ført til lite bilete... Faktisk ingen... Dei neste dagane skal eg knipse litt! Fredag er EFIT-dag, men er ikkje sikker på om eg kjem til å gjennomføre den sidan det er jobb og det ikkje passar seg på ein skule...

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kos med bok å te da!

Grønne plante e min ting he ej funne ut. Slike som e vant til ekstreme vannforhold, he he.


Kan ha EFIT sjøl om an e på jobb altså, bære å ha pause mens man e på jobben, å ta resten av dagen.