søndag 9. mars 2008

Årets første kamp....

Kaldt, men kjekt!





Litt keisamt resultat, men resultatet tel heldigvis ikkje enda!!!
Lurer verkeleg på å engasjere meg meir i år. Har konspirert litt med Pia, og med to RBK-fan som betre(?) halvdelar så bør vi stå tett saman!

Må også innrømme at det var litt flaut å stå ved sidan av to Kjernen-medlemmer... Ikkje var det heilt min ting å sitje heller. Gje meg Stormen-tribunen! Stå litt tett, brøle og hyle. Då er kamp gøy! Kunne knapt sei bø på tribunen i dag, utan at folk snudde seg. Då er det ikkje så kjekt...

Som min O'fantastiske favoritt supportersang-vokalist, an Olav, syngje; Ooooooo, vi vandrar saman, eg følgjer der du gåååååååååår.... Hadde han berre vore møring og ikkje sogning :)

AaFK - gjør noe med deg

I dag var det kulde og skuffelse. Vi får håpe det endar seg!

Ingen kommentarer: