fredag 9. februar 2007

nytt år med nye muligheter?

hm... har lagt nettverden litt på si, i alle fall i forhold til blogging og blink, men siden eg for en gang skyld set heime en fredagskveld, så logga eg inn på blink og fann denne gamle bloggen...
måtte nesten le litt da eg las innlegga om valgetskvaler, både nr en og to...

akkurat no står eg ikkje overfor noko valg, og det er fantastisk godt! har ett topp liv for tida! ålesund er virkelig perfekt for frk. plinga! har hatt et fantastisk halvår her, og trur at det fram til sommaren kjem til å bli like bra, om ikkje bedre! begynnelsen på det har iallefall vore knall-knall-knall! føles som ei evighet og som få tima... har opplevd så vanvittig masse på så kort tid, og kjem det til å gå sånn vidare dette året, så blir nok smilerynkene å vise i temmelig ung alder!

bylivet passar meg perfekt, mange kafear, mulighet for shopping/vindusshopping, passe sosialt passe sjerma og eg får vere ANONYM! det har eg lengta etter i laaaaaaaang tid! går an å ta en tur innom lille unasett kva dag det er for et lite glas med rødt uten å bli stempla, og det er fantastisk godt! det merkelige med alt er at når en har den mulighten, så er det faktisk ikkje så nødvendig lenger... kanskje fordi jobben tappar en del av energien for tida, samtidig som det er kaldt og ufyselig ute, og sofa, blåbærte og et magasin eller ei bok frista like mykje....
ventar på sommar, eller iallefall vår eg no. gleda meg til å sitte med avisa og en kaffe latte i bakgården på lille eller piano fredags ettermiddag, berre nyte friheten og det å kunne sitte der heilt aleine uten å bli masa på, eller glodd på(høre vagt; ka person går aleine på kafe...?)

Ingen kommentarer: