tirsdag 31. oktober 2006

valgets kvaler part II


da e e på samme stille som e va for ca et år siden, sjøl om eg no ha forflytta meg til ålesund. trivs kjempegodt her ute. har fått min egen penthouse med skråtak, litt kaldt og halvparten så liten som legenheten på eid, men e lika den veldig godt likevel... mangla også halve flyttelasset, men det tek vi på sikt...

ellers så e grunnen til at i hovudsak dro ut hit langt vekke... bryr meg egentlig ikkje så masse om det, men det får meg til å tenke, skal eg prøve å kome meg tilbake til trygge eid likevel...? savna vennane der nede, og ikkje minst malakoff. masse enklare å kome seg til håylesåylt og volda, og et meir økonomisk liv... men lika jo godt jobben her og ikkje minst det anonyme byliv. trur det var noko eg trengte akkurat no...

har no jobb ut desember, og trivs kjempegodt i jobben. har vel meir eller mindre fått vite at eg får vidare til sommaren om eg vil, men stillingsprosenten er litt vel liten for min økonomi... må tenke og vurder sterkt no framover. vil eg prøve noko nytt, skal eg fortsette her eller skal e krype tilbake til det gamle og kjente om dei vil ha meg tilbake... hadde vore veldig praktisk i forhold til malakoff. malakoff som e ikkje klarte å sei nei til... hadde tenkt å kutte ut det og, men det e alt for gøyt!

vi får igjen ta tida til hjelp, som e ha opplevd før så føre skjebnen m dit den skal, sjøl om det e veldig forvirrande å ikkje vite kor en skal akkurat når en står midt oppi det... men e kje e vant til å vere vingleinga??? den som aldri har kontroll over anna enn mobil og røykpakken, så vidt, men alikevel som oftast landa på beina...

Ingen kommentarer: