onsdag 14. desember 2005

Da var det gjort...

Står framfor ett nytt kapittel av livet mitt i dag, eller har eg lagt bak meg eit gamalt??? Ikkje veit eg, men iallefall så er det enten begynnelse eller slutt...

Har kanskje hatt verdens lengste dag i dag, og det er lenge til den er over også, skal sei at tida går seint når en ikkje har noko å gjere... Kan ikkje sove heile tida heller, og når en les ferdig eit blad på en-to-tre og ei bok på nesten like kort tid, kva skal ein da gjere?

Har fått sett masse elendig tv, surfa litt mindless her på nettet; og gjort ett valg; eg skal gå for denne bloggen. Kan ikkje drive å operere med mange blogga samtidig! Skal iallefall gå for den til eg får sida mi opp å går, håpe på å få jobba litt med den i jula sida eg ikkje har hatt ork til det i det siste!

Elles lite å melde frå Nordfjordeid, tåkete og kaldt her som vanleg...

på winamp: police - every breath

Ingen kommentarer: