tirsdag 28. desember 2010

oppdaterer....

har endelig makket meg til å oppdatere telefonen min, og jeg angrer på at jeg har vært så lat det siste halve året!

Lærer meg ALDRI det der med oppdateringer, sikkerhetskopier etc. Kjører på til alt nesten kræsjer, og så lover jeg meg selv å bli flinkere til neste gang! Skjer det? TVILSOMT!



Mens jeg sitter her å venter på at mobiltelefonen min skal bli "ferdig", så har jeg surfet litt på pc'er. Planlegger å kjøpe meg ny pc på januarsalget. En minipc, eventuelt en mindre bærbar. Har egentlig tenkt på det lenge, kjempelenge. Men siden min 5 år gamle acer hoder fortet i noenlunde OK fart, så har jeg vært tro mot den. Nå derimot er den så herpa at det av og til tar 5-10 minutter før den starter. Mitt nye kamera er alt for update til å mestre noe som helst kommunikasjon med min pc, og for å få føre over bilder må jeg bruke en liten thai-minnepenn som også er kortleser! Huff og huff!

Nei, den digitalestandarden i hjemmet er så og si på bunn, så det er vel bare på tide med oppdateringer og investeringer! Men det blir vel som alltid bare med tanken, og om et halvt år så irriterer jeg meg på ny!

Ingen kommentarer: