onsdag 15. desember 2010

Kjeder meg, og roter med layout på bloggen...

Kjeder meg virkelig når jeg går hjemme og ikke får lov til å snakke!
Skal heldigvis en tur på jobb for å sette karakterer, samt ha et par mnl-fremføringer jeg ikke fikk tatt i går da jeg var syk. Gleder meg, men venter i lengst mulig for å slippe å bruke opp stemmen!

Grusomt for en som er vant til å snakke konstant å plutselig måtte holde mest mulig kjeft. Tar igjen snakken i hosting, så da går det kanskje opp i opp? Har iallefall et enormt behov for å snakke for tiden, og da blir det skriving i stede for!

Begynte i går på den berømte boka jeg har planlagt i en evighet, blir en ungdomsbok om den noen gang blir ferdig! Vi får se! Tror temaet for boken et er tema det er få litterære bøker for ungdom om. Viktig emne, men ofte et tabu å skrive om! Å nei, det er ikke om kjærlighet og sex! Det finnes mer en nok bøker om! Den som venter får kanskje se?

Har vært oppe i over tre timer allerede, og stort sett bare hostet og kjedet meg! Endret litt på layout her inne, men gav opp da PhotoScape ikke ville samarbeide med meg! Skal komme sterkere tilbake der også tror jeg! Har veldig lyst på en personlig, men likvel anonym heading! Den skal være i lyse farger, og inneholde det som er meg! Fikk stjerner på bakgrunnsbildet, og det er iallefall meg! Synes at header og bakgrunn skal stå til hverandre, hater når noe i layouten skriker. Så nå er planen å iconer som passer til meg inn i headeren uten at det blir for grelt! Jeg har planer om å få inn både stjerner, sol, tatovering, meg selv, alver/engler og mer til! Stay tuned...?

Flott å ha mange planer som alle kan gå rett i vasken...

Ingen kommentarer: