søndag 19. desember 2010

1,5 arbeidsdag til juleferie!

Helga har gått styggfort, egentlig har hele desember gjort det!



Fredag var det jobbing og mannens bursdag. Vi hadde også barnehelg, og kvelden var vi ute og spiste middag på Big Horn, nydelig og dyr mat! Er ikke noe hverdagsting å besøke dette stedet nei!

Lørdag tok vi turen til sentrum sammen med en knippe gode kompiser. Kafe og småshopping på storsenteret. Passe lazy, men likevel slitsomt. Da vi kom hjem var alle tre småslitne, så vi kollapsa litt på sofaen før det ble pizza til middag og tv-kikking. For min del synes jeg at tv-kveldene bare blir verre og verre med årene, og at det nå er fint lite som passer både for liten og stor! Hvor er kosen?

I dag, søndag, har det bare vært schläkt! Sto opp sent, kom igang sent, spiste sen frokost og har bare sløvet. Fyrt i peisen og satt på en vaskemaskin... Huff... Får alltid dårlig samvittighet i etterkant, men av og til trenger man bare små pustepauser fra hverdagen!

Gleder meg til den kommende ferien. Nesten to uker fri sammen med venner og familie. Det skal bli flott! Gleder meg til å være sammen med svigersfamilien på julaften, for aller første gang! Gleder meg til å se mannens reaksjon når han åpner gaven, om han liker det jeg har kjøpt til han... Gleder meg til å snakke i telefonen med tantebarna etter julegaveåpningen for å høre om de var fornøyde med gavene!

Julen er for meg avslapping, kos og familie/venner. Har nok ikke den rette innfallsvinkelen på julefeiringen. Er ikke avhengig av å gå i kirke - se tre nøtter til askepott eller å pynte juletre. Pakker og god mat er bonus!

Ingen kommentarer: