fredag 15. oktober 2010

... dag 1 ...



1. 30 år 4 mnd og 4 dg
2. samboer med H, som jeg har bodd sammen med siden dag en... 
3. fast jobb som jeg trives i 
4. nedbetalt plommerød bil med dobbelt eksosanlegg og takluke, noe jeg finner litt for rånete og meget flaut... 
5. leilighet så og si i sentrum, fantastisk utsikt og stort potensiale når den er ferdig oppusset 
6. ønsker meg en søt rottweilerbaby 
7. har jobbet siden jeg var 8 år, og har litt ferieangst om den blir lang 
8. første lønning gikk til stereoanlegg og 2 CD'er 
9. har jobbet med å arrangere konserter i mange år, og savner det litt nå som «voksen» 
10. draømmer om egen kafé med intimscene 
11. har en kjempehemmelighet som få kjenner til, den har styrt livet mitt i snart to tiår og jeg kjemper titt og ofte...
12. prøver å ta det meste med et smil 
13. hadde en plan om å gifte meg med Kurt Cobain... 
14. oransje er min favorittfarge 
15. drømmer om Koh Chang og Cha Am svært ofte 
Published with Blogger-droid v1.6.3

Ingen kommentarer: