tirsdag 24. august 2010

visdom i kveldstimene...

ikke kast tiden på folk
som gjør deg vondt,
bruk tiden på folk som vil deg godt ♥

 

 

Bildet er lånt fra denne siden;  http://www.fun4u.no/vennegjengen/assets/images/Venner.gif

 

Dette var så vanvittig bra sagt, og akkurat det jeg trengte å høre i dag!
Har før sagt at jeg er en tenker, og av og til kan det nok bli overload oppi her...
Ikke alltid like bra å holde inne alle tankene, men har aldri vært så gla i å dele mine aller innerste tanker, og kommer nok aldri til å bli det.

Når jeg tenker og grubler, så vet jeg iallefall at når jeg har bestemt meg for noe så er det nøye gjennomtenkt! 

Når jeg tenker gjennom årenets løp, så ser jeg at jeg har brukt ALT for mye tid på folk som jeg ikke har fått noe "uttelling" for! Noen har utnyttet det, andre har kanskje ikke vist bedre enn meg... 

Min gode kollega E sier at jeg er en sånn person som er alt for hyggelig! At jeg er hyggelig selv når jeg er sur. Tror nok kanskje at dette stemmer, men vil ikke være avvisende... Min sambis sier at jeg er omtenksom, selv om det ikke alltid føles sånn så vet jeg innerst inne at jeg er det! ALT for omtenksom... Ofte slik at det går ut over meg selv...

Flere tanker har gått gjennom hodet den siste timen, og jeg har bestemt meg for å være mer egoistisk. Satse på folk som får frem det gode i meg, de som gjør meg gla og som kan føre til mer positivitet i livet mitt!

Ingen kommentarer: