torsdag 15. juli 2010

synd og skam...

... men jeg har virkelig NULL blogg-facinasjon for tida! Leser bloggene jeg fast følger med, men der stopper det... Kanskje er det fordi jeg ikke får til å installere det nye kameraet mitt på den utdanka pc'n, eller så er det bare at jeg er lei... Holder kanskje en knapp på det siste!

status for tiden er iallefall; sommerjobb hos opphavet på butikken...

Etter at vi kom hjem fra AFRIKA (Tunisia) 30. juni har livet stort sett bestått i å gå på jobb, jeg har jobbet hver dag i to uker og kan vel offisielt kalle meg dritt lei av hele bygda og det kjedelige livet som består i å stå opp om morgenen, spise frokost, fikse meg, dra på jobb, jobbe for så å komme hjem spise middag/sen kvelds og så kapitulere forran tv'n og facebook... Orker fint lite data også for tiden faktisk.

savner mannen litt for masse og så savner jeg leiligheten min og livet mitt i den fantastiske åleby'n!
JEG VIL HJEM HJEM HJEM!

Neste uke skal jeg en tur til by'n, og jeg gleder meg vanvittig! Funderer på å stikke innom Elkjøp/Lefdal for å handle ny pc og/eller xperia-telefon... Har fremdeles litt kæsh fra 30-års dagen som skal brukes...

Inntil skrivelysten kommer tilbake kommer jeg nok til å holde bloggtørken ved like!
Kom gjerne med inspirasjon til meg! Bor jo midt i turistmekka for tiden, med mange gode bildemotiv og morsomme turistkommentarer, men trenger INSPIRASJON!!!

Ingen kommentarer: