torsdag 22. juli 2010

Agurknytt...

For tiden er det vel egentlig bare agurknytt å komme med...
I god tralt er det sommer, og det evinnelige snakket om dårlig vær, og det er det faktisk big time her på sunnmøre! Jeg har vært hjemme i Ålesund et par dager, og da jeg kom gjennom langetunnellen i dag så jeg ingenting annet enn skodde og pittelitt asfalt i front av bilen! ÆSJ ÆSJ OG DOBBELT ÆSJ!



Man blir ikke særlig happy over slikt et syn! Dagen har gått seint, jeg har hostet mye og vurderer å kontakte legen om det snart ikke blir bedre. Da den første omgang av øreverk, hoste og tett nese var over, gikk det få dager før det var en runde med nytt elendig opplegg med halsverk og tett nese... Tror det er i mangel av SOL og VARME! Vurderer nå faktisk å finne meg en tur til varmere strøk før sommeren er over og den skikkelige jobben kaller! Dagene går fort, og det er under en mnd til jeg starter med ny klasse, spennende!

Ble ikke særlig mye av et blogginnlegg dette her, men overskriften sier vel alt om det!

Har fått testet blideopplasting fra mobilen nå da, men bare på fb, har litt problemer med å få det inn på boggen, men regner med at det blir mer enn nok tid å forske på dette de to neste ukene... Må spare batteriet i kveld i håp om at mannen vil ringe og si at han lever!

Ingen kommentarer: