søndag 28. mars 2010

Sugen på usunn mat...

Huff... Jeg har SÅ lyst på noe junk akkurat nå, sjokolade, potetgull, brus, ostepop what ever!
Gi meg noe med mange kalorier NÅ NÅ NÅ!

Bildet er lånt fra; http://www.supermarket.no/images/shop/xxsmall/70013.gif og viser min favorittpottis, før den ble "sunn" da...

Prøver for harde livet til å bli flinkere til å spise nøkkelhull mat, og har på en søndag IKKE gått ut for å spise frityrmat, men laget poteter, sunn brun sos og fiskekaker med MASSE grønnsaker. Jeg har fulgt alle slankeoppskrifter med 2/4 grønt 1/4 poteter og 1/4 fisk... Jeg bruker også slankeregel nr 1. BRUK SMÅ FAT!

Og nå sitter jeg med et vanvittig suuuuuuuuuuuuuuug etter noe usunt... 

Heldigvis har jeg et STORT fruktfat, men da jeg stakk nesen ned i ananasen for 5 minutter siden så gikk nesen nesten gjennom, og det er IKKE mange dager siden jeg kjøpte den... Men jeg har plommer, kiwi, eple, appelsiner og druer, så jeg skal vel ha mer enn nok å proppe inn i munnen de neste 45 minuttene... 
Vanvittig spennende å se på kamp gitt!

---------------
Har du noen gode tips når man blir "snavlesjuk"(MÅ-spise-syndromet)

Ingen kommentarer: