torsdag 25. mars 2010

Effektiv morgen!

Jeg er skikkelig morgengretten, og liker best å ha laaaaaaaaaaaaaaaaaange og seige starter på morgenen. Dette er ikke alltid like lett da jeg også liker å være tidlig på jobben, slik at jeg er klar når dagen starter... Bad combination, jadda!

Men i dag har morgenen vært fantastisk, jeg har sminket meg grundig, spist frokost, fikset håret funnet frem klær og LAKKET NEGLER!!! For første gang en morgen har jeg hatt tid til det, i tillegg til at jeg har lest nyheter og facebooka, og nå ikke minst; blogga!

Tingen er vel kanskje helst det at jeg starter senere i dag... Og så har jeg nok ikke stresset så mye i hodet som vanlig, etter normaltid ligger jeg en halv time etter skjema, og den halvtimen lå jeg i senga og bare slumra og hørte på nyheter... YES, jeg kan effektivisere om jeg vil, helt til i mårra tidlig... 

Håper alle har hatt en like bra morgen som meg!

---------------
Hvordan er du om morgenen?
Har du noen rutiner du bare MÅ gjøre før du går ut døra?

Ingen kommentarer: