søndag 21. mars 2010

Celebert besøk, klokken åtte hos meg!

Jeg må innrømme min største søndagslast... Jeg digger å se på elendig norsk mat-trash-tv på søndager, fire episoder i reprise, på to kanaler samtidig... Er ikke sånn at jeg følger slavisk med, men kanalen står på, og jeg får med meg høydepunktene! 


I dag har det i hovedsak vært celebert besøk som har rula tv'n her, jeg må vel innrømme at jeg ikke ser store forskjellen på programmene sett bort fra deltagerene da! Favoritten har vært småflaskemuseet til Christian Ringnes, DIT skal jeg en gang! Dagens nedtur har dessverre vært Saera Kahn, huff hvilke repeterende damemenneske... Huff og huff og huff! Jeg har vel aldri hatt noe mer inntrykk av denne damen enn som en som snylter på jobbtelefonen, nå synes jeg hun er BARE plagsom...

Huff, huff og huff kan man også si om meg som velger å ødelegge den fantastiske vårsøndagen med å se crap på tv... Tenk hadde jeg gått en tur ut, eller gjort noe smart i hjemmet...? 

---------------
Hva gjør du på sløvesøndagene dine? 

Ingen kommentarer: