onsdag 13. januar 2010

Æsj, æsj og atter dobbel æsj...

Tror jeg har filosofert om det før, men iallefall; en av mine største angster er; Rotter.
Og kanskje den aller største som jeg også har publisert her;
ROTTE I DO!


Bildet er lånt fra www.vg.no trykk på bildet og du kommer direke til saken!

I dag gikk det et grusomt gufs gjennom meg da jeg leste denne saken;
http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=590847

 Jeg blir faktisk både fysisk og psykisk kvalm av å se linken her...
Fytti så motbydelig altså!

Og ikke minst, det går faktisk an! De fleste som hører meg snakke om dette ler bare ufattelig mye av mine tragiske "angster", og mener at det til tider bør være ganske så vanskelig å være meg når jeg tenker på sånne ting som "aldri" vil skje! Men her kan man faktisk lese (og se bilde) av at det faktisk KAN skje.... Hadde det hendt hos meg hadde jeg virkelig fått hetta!

Det aller beste er vel at min kjære drar på nattevakt om få minutter, og da blir jeg og doen helt alene hjemme... Gjett om det er en frøken lite-strøken som ikke kommer til å gå på do før han er tilbake... Forrige gang jeg virkelig hadde tvangstanker på dette området, og han hadde nattevakt, da satte jeg toalettvesken og/eller tunge ting oppå dolokket om natta slik at jeg var garantert at den ikke ville komme seg lengre enn til doskåla...

En ting er jo sikkert, at om den kommer så langt vil jeg nok starte å spy om jeg blir vitne!

Ingen kommentarer: