søndag 10. januar 2010

Elvira Nikolaisen-konsert

Fredag var jeg på konsert på det lokale "ikke-gå-på"-utestedet.
Men siden det var Elvira som skulle spille, måtte jeg bare gå, og jeg angrer ikke!
Vi møtte opp en time før konsertstart, bare for å få en god plass, med hadde vel ikke vært nødvendig å være der før en halvtime etter annonsert konsertstart. Synes det er VELDIG kjipt at publikum lar være å komme til annonsert tid, slik at konserten blir utsatt.... I tillegg er folk så beruset når de kommer, at de glemmer av de som står på scenen, og snakker seg gjennom hele konserten. Dette provoserer meg mye, men skal ikke skrive mer om det, siden irritasjonen har fått lagt seg etter over et døgn etter konserten...

Elvira startet fantastisk, og det ble bare bedre og bedre! Jeg måtte faktisk tørke en tåre eller flere da den fantastiske sagen "Love I can't defend". Har så mange minner, på godt og vondt, til denne sangen. Det er uten tvil en av mine Elvira-favoritter!

I tillegg fikk vi høre flere go'sanger, hun spilte i nesten en time, og jeg er garantert sikker på at jeg kunne sittet på samme stol i fem timer til, uten pause, bare for å høre på den fantastiske stemmen!
Kunne gjerne tenkt meg å høre Quiet Exit på slutten av konserten, men siden jeg er alt for "beskjeden" så var jeg ikke av brøleapene... Lurer kanskje på om jeg kan være en sær Elvira-fan som ikke har Egypt song som favoritt, virket som det var favoritten til alle andre i lokalet... 

Siden jeg er ALT for moralsk når det gjelder både bilder og video-filming på konserter, så legger jeg heller ved to sanger som finnes på youtube som er mine favoritter;










--------------------------------------------------------------------
Spørsmål;
Liker du Elvira Nikolaisen?
Hvilke Elvira-sang er din favoritt?

Ingen kommentarer: