søndag 13. desember 2009

Horoskop...

I "gamle" dager var jeg AVHENGIG av horoskop... Over alt kom jeg over horoskop som jeg pløyde gjennom før jeg tolket det inn i mitt liv. Det var alltid noe jeg kunne tolke til min fordel, og av og til var det mindre koselige ting.... Som oftest fokuserte jeg på det positive, og var HELT overbevist om at dette kom til å hende! Hahaha, så dum jeg var!



Bildet her er tvillingenes tegn. De to stolpene som står for splittet personlighet... Det passer jo meg perfekt, og for x-antall år siden tok den denne tatoveringen, bak høyre øre. Den er ganske liten, og viser bare når jeg har håret oppsatt. Ofte blir den feiltolket... Husker en gang jeg kom inn i en 3. klasse, skulle ha vikartime der, og med oppslått hår og tema; romertall ble det store samtaleemne "Hvorfor har du et to-tall bak øret?"

I dag leser jeg svært sjelden horoskop, kanskje fordi jeg ikke leser så mange magasiner lenger? Det meste jeg leser er i dag på nettet, eller papiraviser... Kanskje er det et tegn på at jeg begynner å bli voksen?

Men litt barnslig kan vel alle få være, jeg satt nettopp å surfet, og kom inn på SOL sine sider, sider jeg ikke har vært på i en evighet. En gang for lenge siden var jeg innom de sidene hver dag, nå er det svært sjelden... Der inne fann jeg tilbake til "gamlesynder" og endte opp med å sjekke horoskopet mitt... Jeg er jo en EKTE tvilling, og føler at det stemmer fremdeles.

I dag skal tvillingene følge tipset;
Nå som du har så enormt mye å gjøre er det viktig at du tar godt vare på søndagen og slapper av. Dra ut stikkontakten for en dag.

 Dette føler jeg stemmer godt i dag, men det gjør vel det for de aller fleste menneskene i denne travle julestria! Tommel opp for dagens horoskop, men jeg tror ikke jeg skal sjekke i morgen....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spørsmål; Følger du med på horoskopet ditt?

Ingen kommentarer: