onsdag 7. oktober 2009

Morgensløv dått kåmm....

jeg er INGEN blomst om morgenen... Uansett når morgenen starter, så er jeg egentlig bare grumpy og ilter. Har vært det siden jeg var bitte liten, og vet ikke hvordan jeg skal endre det... Er vel det man populært kaller B-menneske, men av og til lurer jeg på om jeg ikke er litt lenger oppe i alfabetet...

I dag er det egentlig veldig greit å være morgensløv. Mannen dro på jobb litt over seks, jeg sovnet igjen og våknet halvåtte. Lå litt å bare sløva, før jeg sto opp i åttetida. Fra jeg sto opp til nå har jeg gjort nada-bing-nada-bong! Sittet fremfor pc'n, surfet litt på ulike aviser, hørt på nyheter på radio'n, oppdatert meg på blogger og irritert meg over facebook. HATER facebook akkurat nå, for tenkte at det å logge ut ville hjelpe, men da gikk det selvfølgelig ikke an å logge inn igjen... DAMN! Rart hvor avhengig man blir av dumme internettsider!

Planen for dagen er egentlig kjempelett; rydde - pakke - dra til Hellesylt. Skal være der frem til lørdag/søndag, opphavet skal få seg en liten ferie, og jeg skal jobbe. Mannen blir hjemme for å jobbe, og det er kanskje det tristeste av alt faktisk! Rart hvor avhengig man blir av enkelte, men jeg vet at det er bra å savne hverandre litt!

Gleder meg kjempemasse til å møte de små gullklumpene mine igjen, Adrian ble 1 år i går, og kan snart å gå selv. I teorien kan han jo å gå, men han blir så redd når han innser at han går at han brøler "wææææææææææ" og setter seg på rumpa! Snuppen min! Amalie hadde fått vite i går at jeg, Dadda, skulle komme. Hun hadde lurt på om de var en natt, søsteren hadde sagt at det var mer, da hadde hun holdt opp fem fingrer og sagt "jess!". Søta!

Var innom butikken i går og kjøpte med litt daddagaver, det er obligatorisk! Endte opp med en fantastisk knallgul hettegenser til Adrian, med headset rundt hodet, og en cardigan med leopardmønster til Amalie. Elsker å kle opp ungene! For litt siden fikk Amalie turkis dongeri med sleng, t-skjorte og vest, og den cardiganen passer jo perfekt sammen med dongeribuksa! Adrian skal i tillegg få bursdagsgaven sin som består av blant annet rød kiss-tskjorte og Stones-skjorte, GLEDE!
Bildene er hentet fra hm.com/no - butikken de er kjøpt på!

1 kommentar:

Tone sa...

Morgener er aldri, eller i hvertfall uhyre sjelden, gøy.. Skjønner deg godt jeg!

Å, det er så koselig med små barn:-) Jeg har en niese, og jeg tror det er det mest bortskjemte vesenet som fins! Men hun er jo så søøøøt:-)