torsdag 17. september 2009

I sommer....

.... fikk jeg ikke;

  • Badet i havet.... Det er så FRYKTELIG kaldt...
  • Spist soft-ice.... Prøvde å være sunn, men det funka ikke på andre områder enn akkurat her....
  • Være med på Hellesyltdagene eller Båtfestivalen i Ålesund... Jeg hadde bestilt ferie til Tyrkia uten å fatte at det kolliderte...
  • Solet meg så masse... Da solen var der var jeg på jobb, og senere ble det bare ufyselig være hele tiden...
  • Shoppet meg ny veske.... Jeg har jo kjøpestopp....
  • Vært så mye sammen med min kjære som jeg gjerne skulle.... Han var hjemme, og jeg hos opphavet, begge jobbet....
  • Shoppet alt jeg hadde planlagt på Ikea... Var så sliten at jeg ikke orket....
  • Spist rullekebab på Øcals... verdens beste kebab, men kan man si nei til kokkenmamma....?
  • Brukt det nye oransje og lilla skjørtet mitt, som jeg kjøpte på salg for 29 kr... Passet bare ikke inn noen dag, for det er jo litt crazy....
  • Gått på fjellet... Må jo bare innrømmet at initiativ og latskap stopper meg totalt....

Hva fikk ikke du gjort i sommer?

Ingen kommentarer: