fredag 7. august 2009

Kampreferat...

Bildet er lånt fra; http://synnebe.files.wordpress.com/2009/04/fotball_666jpg.jpeg

Er ingen fotballfanatiker, men elsker AaFK og liker å følge med på lokallaget Sunnylven. Sunnmøringen, som er lokalavisa for barndomsbygda mi, følger både Sunnylven og Stranda. Surfa innom hjemmesiden til Sunnmøringen i dag og ble møtt av et kampreferat fra kampen mellom Stranda og Hovdebygda, de spiller i samme divisjon som Sunnylven, så det er greit få med seg resultatet... Men det var vanskelig...

Bildet er lånt fra headingen til www.sunnmoringen.no

Etter å ha lest kampreferatet sitter jeg igjen med to vesentlige spørsmål; HVEM VANN? og hva ble sluttresultatet.... Kampreferat for meg skal ta for seg resultatet ganske så tidlig, men er mangler det... Jeg har lest innlegget TRE ganger, og sitter fortsatt med spørsmål om resultatet. Har forstått at Stranda nok har vunnet, men jeg trenger likevel å lese 3-0 for å bli overbevist om at jeg har tolket ting rett!

Trodde at kampreferat skulle være en lett sak å skrive! Har også etter hjelp fra flere facebook-venner forstått at kampresultatet ble 3-0, men hvorfor kan hun ikke bare skrive det slik at man slipper å få tolkingshjelp?

Dette ble virkelig dagens irritasjonsmoment #1... Lurer på hva som blir det neste....

Ingen kommentarer: