mandag 3. august 2009

FRIDAG!

Har fri i dag, og i morgen starter siste jobbuken på butikken...


bildene er tatt fra en av mine sommerfavoritt-cafe, Ta det Piano, midt i Ålesund sentrum. De har en fantastisk OASE i bakgården, inne er det så som så, litt hipt og på utstilling, men i bakgården er det FANTASTISK!

Plan for dagen;
sløve - data - dusje - fysio - soling - cafe og gossipping - sløve - lage middag til mannen - sløve med mannen - vaske litt klær - kose meg enda mer!

Blir nok en del surfing - blogging - twittring innimellom, men skal i hovedsak bruke dagen til bare KOS! Viktig å bruke de fantastiske pausene man får fra hverdagen optimalt!

Tok meg selv i å sjekke blogger i dag, i stede for facebook.... Har egentlig hatt som vane at FB er første ting man sjekker når jeg setter meg forran maskina, men nei... Synes det er kjempegøy å oppdatere meg i bloggverden for tiden. Har funnet mange søte, morsomme og inspirerende blogger. Eneste minuset er at det tar en del tid med å surfe i bloggeverdenen, og plutselig har man brukt opp all "datatid"... Er redd for at Internettet skal ta overhånd i livet mitt, blir lett hektet....

Dager som dette er lifesavers!

1 kommentar:

Ann Helen sa...

Heheh veit ka du meina. Blir so oppslukt ta andre sine blogga, og teke meg sjøl i å drive å blogge inni hauset mitt og planlegge ka ej ska skrive i min egen blogg. Stig e heilt sure på meg fordi ej okkupera dataen heile tia;)