søndag 2. august 2009

E kanj bakæ...

Men det er bare så vidt....

Bildet er lånt fra www.festkaker.no, og det er smart å ta turen innom for inspirasjon og glede!

Satt og surfet litt på ulike blogger, er gøy med mindless snoking på andres blogger. Jeg tok for meg; blogger du kanskje liker på bloglovin' der kom jeg over innlegget Cupcake-fest og MANGE nydelige Hello Kitty-muffins. Siden mine to søte nieser elsker Hello Kitty(kanskje litt påvirket av meg, som ikke elsker men som elsker at de elsker) og fann jeg ut at dette måtte googles. Hvor kan man kjøpe den fantastiske pynten, slik at vi kanskje kan lage Hello Kitty-muffins en gang...

Endte opp på siden www.festkaker.no og der var det kakehimmel gitt! Er ingen kakebaker, holder meg helst til brød i ny og ne, men dette her var inspirerende! Har KJEMPELYST til å lage denne regnbuekaka, men hvem vil spise den...?

Har også innsett i dag at jeg virkelig trenger nytt kamera, mitt tar elendige bilder når man skal fokusere på nært hold. Crap, for jeg hadde håpet at gårsdagens love heart-bilder ville bli bra...

Ingen kommentarer: