søndag 16. august 2009

Barnslig...?

Kjenner at jeg blir litt provosert av å lese Dag Eilivs uttalelse til VG-nett etter AaFK-Odd-kampen i dag.


Hjemmesupporterne buet på Kovacs i 1.omgang, IKKE 2. omgang, og dette var barnslig. Det er greit at buing KAN være barnslig, men etter Kovacs opptreden forrige helg, så burde han og laget hans TÅLE så pass! Oppførselen hans med å score når keeperen ligger skadd nede er VIRKELIG barnslig og usportslig. Jeg er BOMBESIKKER på at hvilket som helst hjemmepublikum, sett bort fra om de spilte for egen bane da, hadde kommet til å vise sin avsky mot den elendige oppførselen hans!

Må også få ut min frustrasjon til VGnett som fokuserer på utsagnet "Aalesunds supportere virker til å være mer opptatt av å pipe mot Kovacs enn å støtte sitt eget lag", og legger opp til en diskusjon på dette.... Sånn var det virkelig ikke! Bilet som ligger ut er også tåpelig, jeg står midt på bildet og mine rop er IKKE til Kovacs, men et høyt NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIII! Buingen som de sikter til varte heller ikke gjennom hele kampen, bare i 1. omgang. Jeg synes det er LUSENT gjort å ikke få med dette i artikkelen! De legger opp til å henge ut AaFK-supporterne for å være usportslige, men jeg vet ikke hvem som missa verst jeg Kovacs vs. Stormen.... Må sannelig si at det i mine øyne er Kovacs!

Selvfølgelig jubler man etter at motstanderen bommer på mål, og spesilet når motspilleren er SÅ nær ved å score. Vi hadde JUBLET uansett om det var Kovacs eller noen andre, men siden VGnett og Dag Eiliv er så feige så skal jeg være feig og avslutte innlegget mitt med den spydige kommentare;

- Det var ekstra deilig at det var Kovacs som bommet, og enda bedre at han ikke fikk inn ett eneste mål!

Ingen kommentarer: