onsdag 11. juni 2008

Bursdagen min sin!


Da var den over!
Å det gikk masse bedre enn forventa :D

Hadde ikke verdens beste start på dagen, men den har gått en vei etterpå! Å det må seff være oppover, siden den var på bunnen i begynnelsen!

På skolen kom mine "søte små" med gaver, blomster, konfekt, twist, kake og muffins. De hadde gjort det SÅ koselig på klasserommet med tavlepynt og levende lys. Åsso fikk e mange flotte hjemmelaga kort! Det e knallkoselig! Søte klassa mi! Å no får e nok ha dei til neste år også, e nesten sånn at e gleda me litt, sjøl om e har KJEMPE lyst på ferie i dag!

I matpausa på jobb spiste vi ostekake som e hadde med, å så gikk dagen fort etterpå. Kutta ut team-kavet med å rydde i bokskap og skrive suppleringsliste for neste år. Passet hodet mitt perfekt!

Da e kom hjem hadde mannen vært ute på tur, å e fikk både røde langstilka rose, champagnefarga-rose-bukett og det SØTE kortet! Åsso fikk e memorycard til mobilen min! Å middag på Egon! Å der fikk e ballong og løkringa! Tusen takk mannen min sin <3

E kje ditte en bra dag, så ve kje e altså!

Da vi kom hjem så va planen å finne senga, måtte bare ta en tlf først. Åsso kom det enda fleire på rad, så enda opp m å prate i 1,5 tima... Fikk lagt m litt nedpå å småblunda før mannen skulle på jobb, å sto da opp for å ta medusinen min sin. (å enda opp her...)

Takk til alle helsingane på fb og sms! E kje så flinke til å svare tilbake når d blir så masse på en gang... Å sms e e bare dårlig på unsett, har INGEN unnskyldning e gidd å prøve på en gang der! Har iallefall fått flott kort der no, så da kan e knipse i vei å sende mms på onsdaga når det e gratis :D

Ingen kommentarer: